Traslate
Laguntzailea
Garenok Kultur Elkartea
Babeslea

Ayuntamiento de Vitoria Gasteizko Udala
Aztertu
Con la tecnología de Blogger.
Gehien ikusita
-
Atal berri bat gehitu diogu gure blogari: errefuxiatuak. Goiko betileen artean agertuko zaigu hemendik aurrera. Beti bezala, aukera duzu zu...
-
Hemos trabajado la experiencia de los refugiados. Las dificultades que tiene al querer entrar en Europa: travesía en patera, muro...
-
Gida berriak argitaratu ditugu : Oliver Twist, Fievel eta Mundu Berria, eta orain: Binta eta Ideia Mundiala. Hemos publicado nuevos mater...
-
Aurtengo tailer gauzatu aurreko dokumentuak: Cartel sobre el banco de material escolar. Cartel sobre la despensa solidaria Ca...
-
Egitasmoaren deskribapena: menú baten azpian, agertuko dira: 1.- Umeen eta Nerabeen Eskubideak. Konbenzioa. 2.- Tailerra:Urte bakoitzeko: eg...
-
GURE ESKUBIDEAK LAU HAIZEETARA. NUESTROS DERECHOS A LOS CUATRO VIENTOS. Hemos trabajado la defensa de los Derechos de los Niños, divirt...
Colaboradores
Eguraldia
viernes, 7 de junio de 2019
Taller Judimendi Aktiba(tu) 2019 ko Tailerrak Judimendiko Auzoan.
GURE ESKUBIDEAK LAU HAIZEETARA. NUESTROS DERECHOS A LOS CUATRO VIENTOS.
Hemos trabajado la defensa de los Derechos de los Niños, divirtiéndonos con ellos y el viento. Desarrollamos elementos sencillos para disfrutar aprovechando el viento de esta época del año.
Umeen eta nerabeen eskubideen babesaren alde izan gara. Haizeekiko tresna batzuk ekoiztu ditugu eta, aldi berean, gustura ibili gara lagunen artean. Bukatzeko, benetan, eguraldiak bultzatu gaitu helburuak bete ditzagun.
ARDATZA:
Parte hartzaileek haurren eskubideak ezagutu eta ezagutarazteko duen garrantziari buruzko gogoeta egitea. Nabarmendu lantegiaren izenburua, haizearekin jolastu ginen eta horrekin gozatzeko aukera ematen digunez. Haurrentzako eskubide desberdinak modu argi batean ikusteko aukera ematen digu.
INGURUA:
Ekoiztuko ditugun objektuekin ingurua apaindu egingo dugu, tailerreko tituluan adierazten den eran.
JARDUERAREN GARAPENA
1.- Kometak egitea: parte-hartzaile bakoitzak bere kometa eraikitzeari buruz eta komertuan idatziko den momentu garrantzitsuagoa iruditzen zaion eskubidea hautatzen du eta denbora lagundu digunean, kometak ekarriko diegu parte-hartzaileek aukeratzen dituzten eskubide guztiekin. .
Material espezifikoak: makilak, sokak, paperezko papera, plastikoak
2.- Artezleak: Artezteko makina tipikoak eraikiko ditugu, partaide bakoitzak parte hartzen duten eskubideak idazteko.
Material espezifikoak: papera, makilak, klipak, birakariak, lepokoak.
3.- Haize Mahukak: mahukak bezala ezagutzen ez den beste elementu bat eraikiko dugu. Eskubideekin lotutako arrazoiak apainduta egongo dira.
Material espezifikoak: patente koloretako papera, kateak, alanbre, makilak,
Azken helburua lantegian diseinatutako hainbat objektuekin zerua estaltzea izango litzateke.
Hemos trabajado la defensa de los Derechos de los Niños, divirtiéndonos con ellos y el viento. Desarrollamos elementos sencillos para disfrutar aprovechando el viento de esta época del año.
Umeen eta nerabeen eskubideen babesaren alde izan gara. Haizeekiko tresna batzuk ekoiztu ditugu eta, aldi berean, gustura ibili gara lagunen artean. Bukatzeko, benetan, eguraldiak bultzatu gaitu helburuak bete ditzagun.
ARDATZA:
Parte hartzaileek haurren eskubideak ezagutu eta ezagutarazteko duen garrantziari buruzko gogoeta egitea. Nabarmendu lantegiaren izenburua, haizearekin jolastu ginen eta horrekin gozatzeko aukera ematen digunez. Haurrentzako eskubide desberdinak modu argi batean ikusteko aukera ematen digu.
INGURUA:
Ekoiztuko ditugun objektuekin ingurua apaindu egingo dugu, tailerreko tituluan adierazten den eran.
JARDUERAREN GARAPENA
1.- Kometak egitea: parte-hartzaile bakoitzak bere kometa eraikitzeari buruz eta komertuan idatziko den momentu garrantzitsuagoa iruditzen zaion eskubidea hautatzen du eta denbora lagundu digunean, kometak ekarriko diegu parte-hartzaileek aukeratzen dituzten eskubide guztiekin. .
Material espezifikoak: makilak, sokak, paperezko papera, plastikoak
2.- Artezleak: Artezteko makina tipikoak eraikiko ditugu, partaide bakoitzak parte hartzen duten eskubideak idazteko.
Material espezifikoak: papera, makilak, klipak, birakariak, lepokoak.
3.- Haize Mahukak: mahukak bezala ezagutzen ez den beste elementu bat eraikiko dugu. Eskubideekin lotutako arrazoiak apainduta egongo dira.
Material espezifikoak: patente koloretako papera, kateak, alanbre, makilak,
Azken helburua lantegian diseinatutako hainbat objektuekin zerua estaltzea izango litzateke.
IDEA CENTRAL:
Hacer reflexionar a los participantes de la actividad sobre la importancia de conocer y dar a conocer los derechos de la infancia. Destacar el título del taller, ya que jugamos con el viento y la oportunidad que nos da de disfrutar con él. Nos da opción de hacer visible los diferentes derechos de la infancia de una forma lúdica.
AMBIENTACIÓN:
Decoraremos el espacio con los objetos que van a fabricar y globos, cartel con el título del taller.
DESARROLLO DE LA ACTIVIDAD
1.- Construcción de cometas: se trata de que cada participante construya su cometa y elija un derecho que le parezca más importante que quedará escrito en la cometa y si el tiempo nos acompañara, volaríamos las cometas con todos los derechos que van eligiendo los participantes.
Materiales específicos: palos, cuerda, papel pinocho, plástico
2.- Molinillos: Construiremos los típicos molinillos donde en cada aspa escribirán los derechos que elija cada participante.
Materiales específicos: Papel, palos, clips, emerillones (giradores), cuentas para collares.
3.- Mangas de viento: construiremos otro elemento no tan conocido como las mangas. Irán decoradas con motivos relacionados con los derechos.
Material específico: papel charol de colores, cuerdas, alambre, palos,
El objetivo final sería cubrir el cielo con los diferentes objetos diseñados en los talleres.
Suscribirse a:
Enviar comentarios
(Atom)
0 comentarios:
Publicar un comentario